Vad trött jag blir!

Mobilbloggade ju massor från Kinnekulle i helgen, efter varje kval och race... Sen när man kommer hem och kollar så har ju bara hälften av inläggen kommit med!! Hur som helst:
Jag vann lördagens race iaf, kul att få kliva upp överst på pallen i en racingtävling igen, jag vann alltså klassen för rallybilar, hängde självklart inte med racingbilarna, men ändå.. Kul var det. Söndagens race slutade med en andraplats, efter att jag tvingats väjja ut på gräset när de körde ihop framför mig, kom upp sist men lyckades kör upp mig till en andraplats iaf.
Så nu har Pernilla två pokaler till att damma och svära över.. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bra jobbat Fredrik.! Mer pokaler åt folket ;) Tror Pillan gillar dem fast hon inte erkänner det :D

2009-07-28 @ 15:56:32
URL: http://ziggan.blogg.se/
Postat av: Tomas

Nicee!!

2009-08-01 @ 10:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0