Nystrands bil, lite skadad i front

568aedb48f926361c3f974572e193905.png

Kolla varifrån!

Nystrands bil, lite skadad i fronten. Blev en startsmäll idag, jag klarade mig från plåtskador, men tvingades väja ut på gräset och förlorade massa tid. Kom dock upp på banan igen och körde upp mig till en andra plats. Hade tyvärr lekt slut på däcken under "varm-up:en" på förmiddagen, men det var ju bra kul att köra drifting, så det var det värt.. Men fästet blev klart sämre med andra däck, annars hade jag lätt kunnat åka ikapp och lagt beslag på första platsen...!


Kommentarer
Postat av: Nystrand

De va som f*n, någon som smygpublicerar krashbilder...

Inte visste jag att du hade egen blogg/webbsidan Fredda!

2009-08-10 @ 22:18:46
URL: http://www.racenet.nu/voc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0